Segíts egy tanárnak! Ne várj
másra!
Igen, cégünk mentor lesz!
MIT TEHETÜNK MI?

A partner cég lehetőséget biztosít a mentorált tanárnak, hogy rendszeres időközönként ellátogathasson hozzájuk, beszélgessenek, megismerhessék a működésüket, módszereiket, termékeiket, szolgáltatásaikat, munkakultúrájukat. A tanár évente legalább egy napon keresztül részese lesz a vállalati működésnek, megtapasztalja milyen is a versenyszféra. Ezen kívül a cég önkéntes alapon, a maga szintjének és erejének megfelelően szakmai támogatást ad a mentorált tanárnak és vállalja, hogy ezt a kapcsolatot több éven keresztül fenntartja.

ÉS EZ NEKÜNK MIÉRT JÓ?

Közvetlen kapcsolatba kerülnek az oktatás szereplőivel egy országos hálózaton keresztül és véleményükkel, szakmai meglátásukkal közvetlenül befolyásolni is tudják azt, hogy mit és hogyan oktatnak a jövő nemzedékének. A tanárok mentorálásával egyben motiválttá is teszik őket, akik ezt a szakmai segítséget átfordíthatják a gyerekek felé irányuló motiváltsággá, jókedvvé. Elősegítik ezáltal, hogy kellő számú gyerek válassza hivatásául az IT szakmát, és a többiek is pozitív érzésekkel viszonyuljanak hozzá. Közvetlenül hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a végzős diákok korszerű tudással felszerelkezve lépjenek a munkaerőpiacra és számuk megsokszorozódjon, akikből a cégek tudnak majd munkaerőt válogatni.

Ismered azt, amikor pályakezdő kollégád az iskolára vagy a tanárra mutogat, és alapdolgokat sem képes megcsinálni?

KÖTELEZŐ VÁLLALÁSOK - ANYAGI RÁFORDÍTÁS NEM SZÜKSÉGES!

A cég lehetővé teszi, hogy évente minimum egyszer a tanár ellátogathasson a céghez, részt vesz egy nap tevékenységében, mint megfigyelő. (Az adott tanárt az ITMP osztja ki, a tanár körülményeire tekintettel.)

  • Ezen alkalommal, bemutatja a tanárnak mit csinálnak, milyen terméket/szolgáltatást fejlesztenek illetve értékesítenek.

  • Bemutatja, hogyan tartanak értekezletet, hogyan terveznek egy termékfunkciót, hogyan írnak üzleti-funkcionális specifikációt, technikai-kódolási specifikációt.

  • Lehetővé teszi a tanár számára, hogy részt vegyen például napi „standup”-on (ha pl. Scrum módszertan szerint fejlesztő cégről van szó).

  • Infrastruktúra vagy projektcég esetén lehetővé teszi, hogy a tanár megfigyelje, hogyan terveznek ügyfélnél való megvalósítást, beüzemelést, rendszert, hogyan tervezik az erőforrásokat.

  • Megismerteti a tanárral a versenykörnyezetét (az adott cég kikkel versenyez, kik az ügyfelei, mi az, ami versenyelőny, hogyan képeznek árat, milyen árbefolyásoló tényezők vannak, milyen tendereken/pályázatokon indultak korábban, milyen eredménnyel).

  • Megismeri, hogyan kezeli a cég a munkaerő kérdését (milyen munkaerő van, mennyiért, mi az, ami nincs, vagy nehezen elérhető, hogyan keresnek maguknak embert, mi az amit maguknak kell megtanítani, hogyan megy a betanítás, stb).

OPCIONÁLIS VÁLLALÁSOK

A cég finanszíroz évente egyszer egy 1-2 napos tréninget a maga vagy a tanár szakmai területén

  • Pár tízezer forintos tanfolyamtól kezdve a pár százezer forintosig, Scrum/Agile, Python, SQL, Javascript, HTML5/CSS3, Azure/AWS, mobilfejlesztés, C#, Java stb. bármilyen technológiai témában.

A cég finanszírozza a tanár számára egy szakmai konferencia belépőjét

  • pl. Craft, HTTP Alapítvány, HWSW, IVSZ, ITBusiness, BrainBarBudapest stb. által szervezett konferenciákra. A rendezvényre együtt mennek, a cég kapcsolatot biztosít, bemutatja a tanárt másoknak, segíti a tanár szakmai network-jének bővítését.

Találkoznak MeetUp-okon, ahova a cég dolgozói is járnak

  • Nem hagyják egyedül, megbeszélik az előadásokat és a tanár kérdezhet tőlük, ha esetleg nem értett valamit.

Lehetőséget biztosít a „gyárlátogatásra”

  • Lehetővé teszi, hogy a tanár évente 1x elvigye az osztályát a céghez, hogy a gyerekek belülről láthassák egy high-tech cég irodáját, a szakma megszerettetése céljából.

Ellátogatnak az iskolába előadást tartani arról, amit csinálnak, és ez miért jó, evangelizáció a gyerekeknek

  • A gyerekek így konkrét felhasználását látják az informatikának, lendületes előadókat hallgatva, akik jól beszélnek, lelkesek a szakmájukkal kapcsolatban és tudják motiválni a tanulókat. Meghallgathatják például, hogy hogyan is keletkezik a mobiljukon futó alkalmazás.

Igen! Szeretnénk mi is tanárt mentorálni!
+36